PR експертът Максим Бехар се завърна в светлината на прожекторите като дебютира на музикалната сцена, и то на най-популярното американско R&B радио „Hot 21“. В първия си сингъл, озаглавен „PR We Are“, Максим Бехар се партнира с българската рап легенда Мишо Шамара, неговия син Lil Sha и американската кънтри сензация от Нешвил, Сара Харалсън. Песента направи своята двойна премиера в Ню Йорк по радио „Hot 21“ и в София по „БГ Радио“.

Според Максим Бехар, сътрудничеството с Мишо Шамара и сина му дойде практически случайно, и за няколко часа създадоха песента. След като я изпратиха на няколко радио станции в САЩ, радио „Hot 21“ реагира много бързо и предложи да бъде промотирана първо на техния канал. Той обаче реши, че има нужда от български партньор, и „БГ Радио“ бързо отговори на този призив.

Песента „PR We Are“ е посветена на PR бизнеса, в който Максим Бехар работи вече 30 години и с който има значителни световни успехи. Тя е първата и единствена песен в света, написана специално за този бизнес.

Включването на американската кънтри сензация Сара Харалсън в сингъла стана почти на шега, след като Максим Бехар я срещна случайно в софийски пъб, където тя имаше кратко участие с местната група на българския издател и кънтри певец Нейко Генчев. Сара Харалсън е известна американска кънтри певица, която има множество издадени албуми и е завоевала няколко предложения за номинация от наградите Grammy тази година.

„PR We Are“ е песен, която съчетава различни стилове и партньори от различни места по света и се очаква да има голям успех в международните музикални класации.

/novini.bg

Loading